علائم تجاری

اجرای طرح ملی مداخله در طلاق|دفتر حقوقی موکل

(96/6/17) طرح مداخله در طلاق با هدف اصلاح رفتار افراد و انصراف از طلاق در ۱۱ استان کشور اجرا می شود
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه طرح ملی مداخله در طلاق در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد، گفت: قوه قضاییه برنامه های زیادی در جهت پیشگیری از متلاشی شدن خانواده در دستور کار دارد.

 

دفتر حقوقی موکل، ارائه دهنده خدمات حقوقی، وکالت کلیه امور حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری

محمدباقر الفت با اشاره به اینکه وضعیت طلاق در کشور نگران کننده است، اظهارکرد: دادگستری های استانی با همکاری سازمان بهزیستی و معاونت امور زنان ریاست جمهوری اجرای طرح ملی مداخله در طلاق را برای کاهش این امر در دستور کار قرار داده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز یکی از حساسیت های مهم در جامعه موضوع تحکیم بنیان خانواده است که تمام دستگاه ها باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند، عنوان کرد: با توجه به مطالبات و حساسیت این امر، طرح مذکور در جهت کاهش طلاق در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم بتواند راهی برای بهبود وضعیت باشد. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه متاسفانه آمارهای طلاق رو به افزایش است، ادامه داد: برای کاهش این امر طرح مذکور در بیش از ۱۱ استان اجرایی شده و امیدواریم با این طرح بتوانیم گامی مثبت در جهت کاهش طلاق و استحکام بنیان خانواده برداریم.

ضرورت آموزش قبل از ازدواج به جوانان
الفت بیان کرد: این طرح با هدف اصلاح و انصراف افراد از طلاق طراحی شد که با همکاری قوه قضاییه اقدامات لازم برای کنترل و کاهش طلاق و در پی آن کاهش آسیب های ناشی از این پدیده اجتماعی آغاز شده است.
وی با بیان اینکه اخیرا این امر در مشهد نیز طراحی شد، ادامه می دهد: درواقع این طرح به دنبال سازش زوجین است تا شاهد کاهش میزان طلاق در کشور باشیم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: از دیگر مواردی که باید در دستور کار قرار گیرد آموزش قبل از ازدواج و حتی آموزش مهارت های زندگی در دوران تحصیل است تا شاهد کاهش طلاق به ویژه طلاق توافقی در جامعه نباشیم.

 

لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید