علائم تجاری

سرقت خودرو در پوشش ماساژدرمانی و پزشک فیزیوتراپ/ کشف ده ها اسناد جعلی از مخفیگاه متهم| دفتر حقوقی موکل

1398/01/28 سرهنگ کامیار چهری در توضیح این خبر گفت : در پی وصول دو فقره شکایت مبنی بر سرقت خودرو از داخل پارکینگ مجتمع های مسکونی ، پرونده ای در خصوص تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

 

دفتر حقوقی موکل، ارائه دهنده خدمات حقوقی توسط وکلای پایه یک دادگستری در سراسر ایران

 

مالباختگان پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتی مشابه عنوان داشند به شخصی تحت عنوان ماساژور و فیزیوتراپ که به منزل آنها تردد داشته مشکوک شدند ؛ یکی از مالباختگان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از طریق یک برگه آگهی پخش شده در داخل مجتمع با شماره تماس درج شده در داخل آگهی تماس گرفتم ؛ پس از تماس جوانی حدودا 30 ساله که خودش را پزشک فیزیوتراپ معرفی کرده بود سه نوبت به منزل ما آمد و اقدام به ماساژدرمانی کرد ؛ پس از گذشت مدت کوتاهی از این ماجرا یک روز صبح که برای رفتن به محل کار ، به پارکینگ خانه رفته بودم تا سوار ماشین شوم ، در کمال تعجب متوجه شدم که خودرو داخل پارکینگ نیست و این در حالی بود که درب پارکینگ تنها با ریموت باز می شود .

یکی دیگر از مالباختگان نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشت که یک دکتر فیزیوتوراپ ، دو جلسه جهت ماساژ درمانی به منزل وی تردد داشته و سرقت خودرو 207 وی نیز پس از حضور این شخص انجام شده است .

کارآگاهان پایگاه سوم در همان تحقیقات اولیه و با بررسی آگهی تبلیغاتی ارائه شده از سوی شکات اطمینان پیدا کردند که در تمامی سرقت های انجام شده ، فردی مشخص به منزل مالباختگان تردد داشته و به احتمال بسیار زیاد ، با سوء استفاده از این موضوع اقدام به سرقت سوئیچ خودرو و ریموت پارکینگ منزل مالباختگان کرده و در ادامه سرقت خودروها را انجام داده است ؛ همچنین در مراجعه به آدرس های اعلام شده در کارت های تبلیغاتی در خیابان شریعتی و سه راه طالقانی ، اساسا چنین مطب پزشکی وجود ندارد .

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که هویت استفاده شده در آگهی تبلیغاتی ، متعلق به یکی از شهروندان در غرب تهران است که چندی پیش اسناد و مدارکش مفقود شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده است ؛ در ادامه یکی از بستگان نزدیک این شخص به نام "مرتضی . ن" ( 26 ساله ) به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار مورد شناسایی قرار گرفت و با انجام اقدامت ویژه پلیسی مشخص شد که مدارک شناسایی مفقود شده در واقع توسط مرتضی سرقت شده است.

در تحقیقات ، مرتضی به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف صریح به سرقت مدارک شناسایی عنوان داشت که این مدارک را در ازای دریافت مبلغ ناچیزی پول در اختیار یکی از دوستانش به نام "مسعود . ک" ( 32 ساله ) قرار داده است .
با شناسایی مخفیگاه مسعود در محدوده سیدخندان ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ  ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه مسعود شده و در بازرسی از مخفیگاه وی ، علاوه بر کشف کارت تبلغاتی با موضوع ماساژدرمانی در پوشش دکتر فیزیوتراپ ، مقادیر قابل توجهی از اسناد و مدارک مجعول مرتبط با وزارت بهداست ، بیمارستان های سطح شهر تهران ، امهار جعل شده ارگان های مختلف نظامی ، انتظامی ، دولتی و دادسراهای مختلف ، به همراه یک دستگاه خودرو 207 سرقت شده از شکات پرونده کشف شد .

در بررسی اسناد و مدارک مجعول مشخص شد که متهم علاوه بر طراحی کارت های تبلغاتی تحت عنوان دکتر فیزیوتراپ ، چندین مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد با هویت مجعول امیر . ب ( هویت واقعی صاحب مدارک ) جعل کرده در حالیکه در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم دارای مدرک دیپلم می باشد .

"مسعود . ک" که چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به جعل عنوان پزشک فیزیوتواپ و سرقت خودرو متعلق به مالباختگان اعتراف کرد ؛ وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : با یکی از خودروهای سرقت شده تصادف شدیدی در منطقه نظام آباد انجام دادم که در همان محل سرقت خودرو را رها کردم.

متهم در خصوص نحوه انجام سرقت ها نیز به کارآگاهان گفت : به بهانه ی انجام ماساژدرمانی چندین نوبت به خانه شکات راه پیدا می کردم و از همین فرصت برای سرقت سوئیچ خودرو و ... استفاده می کردم ؛ پس از آن ، نیمه شب ها به پارکینگ خانه ها رفته و بدون هیچگونه مسکل خاصی ماشین ها را سرقت می کردم .
سرهنگ کارآگاه کامیار چهری ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت منزل ، سرقت خودرو و یا کلاهبرداری قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه نمایند

 

 

بیشتر بخوانید و بدانید

توقف رسیدگی به جرم و اجرای مجازات| دفتر حقوقی موکل

هشدار پلیس در مورد افزایش فالوورها|دفتر حقوقی موکل

سامانه ثبت اموال مسروقه راه اندازی شد|دفتر حقوقی موکل

شگرد باند‌های صدور کارت‌های جعلی و غیرقانونی پایان خدمت|دفتر حقوقی موکل

لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید