بهترین وکیل ایران

شماره تلفن بهترین وکیل ایران

0

معرفی بهترین وکیل ایران

هموطنانی که خارج از کشور هستند محتملاٌ با مسائل و مشکلات حقوقی بالاخص در داخل ایران دست به گریبانند و چه بسا مسائل خود را حل نکرده از ایران خارج می شوند.

این مسائل می تواند مواردی از قبیل دعاوی خانوادگی یا حقوقی، ملکی ، کیفری ، تقسیم اموال و…  باشند .به همین علت وجود یک  وکیل خوب در ایران که امین شما در حل مسائل حقوقی باشد می تواند کمک شایان ذکری به شما بنماید.

دفتر حقوقی موکل با کادری مجرب از بهترین وکیل ایران آماده ارائه کلیه خدمات حقوقی برای ایرانیان خارج از کشور می باشد .

  برای اطلاعات بیشتربا ما همراه باشید.

شماره تلفن بهترین وکیل ایران

نکته حایز اهمیت در اعطای وکالت به بهترین وکیل در ایران بالاخص برای هموطنان خارج از کشور ، موضوع فاصله مکانی و زمانی شخص موکل خارج نشین با وکیل در ایران می باشد که امکان ارزیابی تخصص و پیگیری وکیل را دچار مشقت می نماید.

شماره تلفن وکیل در ایران

۰۹۱۲۴۴۴۷۷۲۴

توضیح آنکه بطور کلی جهت اعطای وکالت به بهترین وکیل ایران، پیشنهاد می گردد قبل از اعطای وکالت به وی، ایشان را از جنبه های متعدد مورد ارزیابی قرار دهید چراکه ایجاد حس اعتماد و امنیت شخص موکل از نکات بسیار مهم در این خصوص می باشد.

✔️مشاوره حقوقی شما ✔️دکتر علی رفیعی
✔️ساعت کار ما ✔️شبانه روزی همه روزه

در این راستا برای یافتن بهترین  وکیل ایران که دارای تخصص و تجارب کافی در حل مسائل و مشاوره حقوقی باشد باید به فاکتورهای مثل تعداد پرونده های موفق در مسئله  مذکور وهمچنین بررسی سوابق و مدت زمان فعالیت وی توجه نمود که این امر در دفتر حقوقی موکل کاملا محرز و مشخص است و تمام وکلای دفتر حقوقی از تجربه و مهارت کافی برخوردار می باشند و رزومه وکلای این دفتر قبل از مشاوره به موکلین اعلام می گردد و بااطلاع قبلی موکل با وکیل مشاوره خواهد نمود.

دفتر حقوقی موکل با مدیریت دکتر علی رفیعی وکیل پایه یک ایرانیان مقیم خارج از کشور، جهت رفاه حال ایران مقیم خارج از کشور و تسهیل در امکان ارتباط ، راه های متعدد جهت برقراری تماس را تعبیه نموده است که از آن جمله می توان به راه های ارتباطی زیر اشاره نمود:

  • برقراری تماس صوتی و تصویری مشاوره حقوقی از طریق درگاه واتساب و تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی با ذخیره شماره « ۰۹۱۲۴۴۴۷۷۲۴ » و ارسال پیام
  • برقراری تماس صوتی و تصویری مشاوره حقوقی از طریق درگاه اسکایپ
  • دانلود اپلیکیشن الو وکیل
  • شماره تلفن بهترین وکیل ایران « ۰۹۱۲۴۴۴۷۷۲۴ »
  • مراجعه حضوری

از این رو ایرانیان مقیم خارج از کشور می توانند برای گرفتن وکیل مشهوری که در حل مسائل حقوقی توانایی بالای دارد به دفتر حقوقی موکل اعتماد کرده و اقسام دعاوی حقوقی و کیفری  که باید در ایران اقامه شود را به ما بسپارند.

پیج بهترین وکیل ایران

شما عزیزان میتوانید پیج دکتر علی رفیعی را در اینستاگرام دنبال کنید (خدمات حقوقی موکل)

پیج بهترین وکیل ایرانمشکلات حقوقی ایرانیان خارج از کشور:

بهترین وکیل ایران کیست؟

بهترین وکیل ایران بر اساس سوابق روشن یک وکیل مشخص می گردد و باید بدانید که دکتر علی رفیعی با دارا بودن بیش از یک دهه سابقه در این زمینه در خدمت شما عزیزان می باشد. بهترین وکیل ایران از نظر شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ برای ما از قسمت نظرات نکاتی که برای شما اهمیت دارد را به اشتراک بگذارید.

دعاوی خانوادگی:

دعاوی خانوادگی طیف وسیعی در ایران شامل دعوی طلاق در ایران، مطالبه مهریه در ایران، مطالبه نفقه در ایران، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت در ایران ، الزام به تمکین در ایران و… را شامل می گردد.

بهترین وکیل ایران بعنوان مثال در دعوی طلاق ایرانیان خارج از کشور ، وکیل طلاق در ایران ،  بایستی به قانون حاکم بر دعوای طلاق و آثار حقوقی هریک و…. اشراف داشته باشد است

بعنوان مثال اگر زن و مردی در خارج از کشور از هم جدا شده اند اگر قصد بازگشت به ایران را داشته اند باید وضعیت طلاق خود را طبق قانون ایران نیز تعیین تکلیف نمایند و در قالب قوانین ایران صیغه طلاق را جاری وثبت کنند.

در این راستا برای ارتباط با وکلای متخصص دفتر حقوقی موکل ایرانیان مقیم خارج از کشور می توانند از امکان ارتباط تلفنی با وکیل یا وکیل آنلاین استفاده کنند بدین صورت که برای شما عزیزان خارج از کشور یک پشتیبانی مخصوص در نظر گرفته می شود جلسات خود را به صورت آنلاین و خصوصی برگزار کرده و گزارشی از فعالیت و روند پرونده هفتگی به شما ارائه می شود برای شروع هم اکنون با ما در واتس آپ یا اینستاگرام ما و… در ارتباط باشید.

نحوه دادن وکالت برای ایرانیان خارج از کشور از طریق سامانه میخک و ثنا

ایرانیان خارج از کشور برای انجام امور حقوقی خود در ایران باید با یک وکیل دادگستری در ایران قرارداد وکالت را منعقد کنند و به طور رسمی وقانونی وکالت خود را به وی اعطا نمایند.

نحوه دادن وکالت برای ایرانیان خارج از کشوربرای اعطای وکالت هم میتوان از طریق سامانه ثنا اقدام کرد هم سامانه فراگیر میخک که به منظور انجام امور ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شده است.

سامانه میخک در واقع مخفف عبارت مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی برای ایرانیان خارج از کشور می باشد و در واقع سامانه ای برای تایید اسناد که نیاز به تایید وزارت امور خارجه دارد است.لذا برای دادن وکالت به وکیل داخل ایران باید از طریق این سامانه اقدام نمایید.

نحوه کار با این سامانه بدین شکل است که بعد از ورود به سامانه و ثبت نام در سامانه میخک باید به قسمت وکالتنامه رفته و در بخش وکالتنامه نوع وکالتی که قصد اعطای آن را دارید انتخاب کنید.

بعد از ثبت وکالت نامه در سامانه میخک و وارد کردن اطلاعات هویتی وکیل مورد نظر یک کد رهگیری دریافت می کنید که باید به سامانه نوبت دهی میخک مراجعه کرده و وکالتنامه را تایید نمایید و برای مصاحبه جهت تایید وکالتنامه در کنسولگری کشور محل اقامتتان وقت دریافت کنید.

اگر امکان ثبت نام در این سامانه و ثبت وکالتنامه در آن را ندارید این اقدام توسط کارشناسان دفتر حقوقی قابل انجام بوده لذا برای انجام مصاحبه باید راسا اقدام نمایید.

به همین منظور دفتر حقوقی موکل کادر ویژه ای از وکلا برای ایرانیان خارج از ایران در نظر گرفته است که هموطنان عزیزمان می توانند در اقصا نقاط جهان مشکلات حقوقی خود را به راحتی  به ما بسپارند.

بهترین وکیل ایران | دکتر علی رفیعی

در رابطه با سامانه ثنا باید گفت این سامانه جهت ثبت نام ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شده است و شما می توانید با وارد نمودن اطلاعات هویتی خود و احراز هویت در این سامانه بصورت غیرحضوری عضو شوید .مزیت این سامانه این است که در صورت عضویت نیاز به انتظار یکماهه برای تکمیل وکالتنامه نمی باشد و مانند افراد مقیم در کشور می توانید سریعا به وکیل مورد نظر خود وکالت دهید.

وکیل مورد نظر بعد از تنظیم قرارداد وکالت الکترونیک در سامانه ثنا برای شما و ارسال رمز موقت به شما و اعلام به وکیل اقدامات لازم را جهت  انجام امور وکالت صورت می دهد.نکته حائز اهمیت این است رمز موقت بغیر از وکیلی که قصد دادن وکالت به وی را دارید ندهید.

حدود و اختیارات وکیل دادگستری در ایران:

جهت آشنایی در اینکه چه حقوق و اختیاراتی به وکیل دادگستری در ایران تفویض نمایید کافیست به این نکته توجه نمایید که قانونگذار در موضوع وکالت اصل را بر فقدان اختیار قرار داده است مگر آنکه به وکیل اعطای اختیار گردیده باشد.

در این خصوص ماده ۳۵ قانون آیین دادرسی مدنی بشرح ذیل حدود اختیاراتی که وکیل و اقداماتی که می تواند در حق موکل خود انجام دهد در وکالتنامه قید شده بشرح زیر مقرر دانسته است:

وکالت در دادگاهها شامل تمام اختیارات راجع به امر دادرسی است جز آنچه را که موکل استثناء کرده یا توکیل در آن خلاف شرع باشد،‌لیکن در امور زیر باید اختیارات وکیل در وکالت ‌نامه تصریح شود:

۱- وکالت راجع به اعتراض به رأی، تجدید نظر، فرجام‌خواهی و اعاده دادرسی.

۲-وکالت در مصالحه و سازش.

۳-وکالت در ادعای جعل یا انکار و تردید نسبت به سند طرف و استرداد سند.

۴-وکالت در تعیین جاعل.

۵-وکالت در ارجاع دعوا به‌داوری و تعیین داور.

۶-وکالت در توکیل.

۷-وکالت در تعیین مصدق و کارشناس.

۸-وکالت در دعوای خسارت.

۹-وکالت در استرداد دادخواست یا دعوا.

۱۰-وکالت در جلب شخص ثالث و دفاع از دعوای ثالث.

۱۱- وکالت در دعوای متقابل و دفاع در قبال آن.

-۱۲ وکالت در ادعای اعسار.

۱۳-وکالت در قبول یا رد سوگند.

همچنین لازم بذکر است در صورت تخلف وکیل و خروج از حدود اختیارتی که به وی داده شده می توان از او شکایت کرد و وکیل را عزل نمود.

در صورت هرگونه سوال و ابهام کافیست از طریق پرکردن فرم زیر یا ارتباط با دفتر تماس حاصل نمایید.

در این مطلب اقدام به معرفی پیج بهترین وکیل ایران نمودیم و همچنین بهترین وکیل ایران آماده است که کار حقوقی شما را به نحو احسن انجام دهد.

مطالبی که دیگران خوانده اند :

اگر بعد از مطالعه ی مقاله ، هنوز ابهاماتی در ذهن شماست، در بخش نظرات مطرح بفرمایید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.