اظهارنامه تمدید مستاجر در دوران کرونا

نمونه اظهارنامه موجر و مستاجر به یکدیگر در ایام کرونا

3

در این مقاله حاضر به نمونه اظهارنامه موجر و مستاجر به یکدیگر در ایام کرونا ( اظهارنامه مستاجر در دوران کرونا ) در ایام کرونا می پردازیم. در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید در قسمت نظرات اقدام به مطرح کردن سوال خود کنید.

توجه: مستاجران باید برای تمدید قرارداد یکساله ملک اظهارنامه دهند.

نمونه اظهارنامه تمدید قرارداد اجاره از ناحیه مستاجر در دوران کرونا

اظهارنامه تمدید مستاجر در دوران کرونا چنانچه قرارداد اجاره ملک مسکونی به پایان رسیده باشد و یا شرف پایان باشد، یکی از اقدامات مستاجر جهت تمدید قرارداد اجاره، ارسال اظهارنامه به موجر برای تمدید است که در ذیل نمونه ای از آن تقدیم می گردد.

محتوای پیشنهادی: تخلیه ملک مسکونی در شرایط کرونا

آقای/خانم……… (موجر)

باسلام احتراماً در راستای ماده ۱۵۶ قانون آیین دادرسی مدنی مراتب ذیل به شما اظهار می گردد:

همانطور که مستحضرید اینجانب با شماره قرارداد…..بتاریخ…. بمدت یکسال منعقد نموده ام.حال نظر به اتمام قرارداد اجاره ،ادامه یافتن شیوع بیماری کرونا و همچنین مصوبات ستاد کرونا، اینجانب آمادگی خود جهت تمدید قرارداد اجاره فیمابین با افزایش۲۵درصدی مصوب کرونا اعلام می نماید:

خواهشمند است ظرف مدت ۳روز در جواب به اظهارنامه حاضر، مکان و زمان تمدید کتبی و رسمی قرارداد اجاره را اعلام فرمایید.

نمونه اظهارنامه موجر جهت تخلیه ملک در کرونا

اضهارنامه تمدید قرارداد اجاره
نمونه اضهارنامه تمدید قرارداد اجاره

مخاطب محترم:

با سلام، چنانچه مطلع هستید جنابعالی بموجب قرارداد اجاره فیمابین بشماره …… مورخ ……… ، منافع یک دستگاه آپارتمان واقع درتهران- خ شریعتی- ……… بمدت یکسال از تاریخ ………….. لغایت ………….. شما واگذار گردیده بوده است.

پیرو پیام های سابق ارسالی موکل  نظر به خاتمه قرارداد فیمابین و ضمن اعلام عدم تمدید قرارداد اجاره، به شما ۴۸ ساعت مهلت داده می شود نسبت به تخلیه فوری و تحویل ملک به موکل به انضمام ارائه صورتحساب تسویه هزینه های مصرفی آب، برق، گاز و شارژ اقدام نمایید در غیراینصورت ناچاراً مبادرت به طرح دعوی خواهد گردید و ضامن اجرت المثل ایام تصرف  غاصبانه و سایر خسارات وارده نظیر هزینه های دادرسی، حق الوکاله وکیل و… نیز خواهید بود.

اظهارنامه تمدید ملک در دوران کرونا

در این مقاله سعی شد به صورت کامل در رابطه با اظهارنامه تمدید در دوران کرونا مطالبی آموزنده و کاربردی خدمت شما عزیزان ارائه کنیم و البته می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه از قسمت نظرات اقدام به پرسش کنید.

3 نظرات
  1. محمد می گوید

    باسلام،جهت ارسال اظهارنامه به موجر توسط مستاجر جهت تمدید قرارداد اجاره در زمان کرونا از کجا و چگونه اقدام کنم

  2. محمد می گوید

    سلام وقت بخیر ، مالک به من که مستاجر. هستم دو ماه قبل از پایان قرار داد گفته که بشینید نمیخواد جابجا بشید ولی حالا دو ماه بعد از پایان قرار داد رفته و حکم تخلیه گرفته الان باید چکار کنم

    1. علی رفیعی می گوید

      رای تخلیه رو ارسال بفرمایین. بایستی همزمان با شروع دعوی تخلیه دفاعیات تمدید قرارداد اجاره رو مطرح می‌کردید. منتها الان میتونین دادخواست توقف عملیات اجرایی با دعوی مرتبط مطرح بفرمایین

اگر بعد از مطالعه ی مقاله ، هنوز ابهاماتی در ذهن شماست، در بخش نظرات مطرح بفرمایید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.