علائم تجاری

راه‌اندازی سامانه اسناد و پرونده‌های مهم و ملی قضایی |دفتر حقوقی موکل

97/03/17

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه خبر داد :راه‌اندازی سامانه اسناد و پرونده‌های مهم و ملی قضایی

مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی قوه قضاییه گفت: سامانه آرشیو الکترونیکی اسناد مهم و ملی قضایی به منظور صیانت حداکثری از پرونده های مهم و ملی، طراحی و راه اندازی شده است.

 

 

دفتر حقوقی موکل، ارائه دهنده خدمات حقوقی توسط وکلای پایه یک دادگستری در سراسر ایران

 احمد اسدیان با اشاره به راه اندازی این سامانه گفت: در حال حاضر اطلاعات تعداد ۴ هزار و ۱۰۰ پرونده مهم و ملی در این سامانه به همراه تصاویر اسناد یادشده به ثبت رسیده است.
اسدیان افزود: این سامانه که بر پایه مطالعات مقدماتی، وضعیت سنجی و رصد نیازهای موجود طراحی شده از ظرفیت های گسترده ای نظیر امکان ثبت عنوان اطلاعات پرونده مطابق با کاربرگ فهرست نویسی، انتخاب و بارگذاری اسناد اسکن شده، ثبت کلیه فعالیت های کاربران در سامانه، ثبت اطلاعات امانت گیرندگان پرونده ها، جستجوی ساده و پیشرفته در پرونده ای مهم و ملی با رعایت سطوح دسترسی و طبقه بندی اطلاعات و امکان ویرایش اطلاعات کاربردی برخوردار است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی قوه قضاییه، مدیرکل اسناد و امور مترجمان رسمی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت گردآوری، حفاظت، ساماندهی اسناد، سهولت در بازیابی و استفاده کاربران حقیقی و حقوقی از محتوای اسناد و مدارک فهرست نویسی شده و همچنین ارائه خدمات آرشیوی به سندپژوهان، اطلاعات جمع آوری شده به انضمام تصاویر اسناد مربوطه در سامانه اسناد و پرونده های مهم و ملی ثبت و ضبط می شود.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با وکلای دفتر حقوقی موکل ارتباط برقرار نمایید.

منبع

 

لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید