علائم تجاری

مهلت ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی تمدید نمی‌شود |دفتر حقوقی موکل

97/03/12

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور ؛مهلت ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی تمدید نمی‌شود

سیف الله ابوترابی گفت: آمار ها نشان می دهد که به طور تقریبی تاکنون ۴۰ میلیون نفر کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند و ۴۳ میلیون نفر مراحل تکمیل ثبت نام را طی نموده اند.

 

 

دفتر حقوقی موکل، ارائه دهنده خدمات حقوقی توسط وکلای پایه یک دادگستری در سراسر ایران

 مهلت ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی تمدید نمی شود/ ۴۰ میلیون ایرانی کارت هوشمند ملی دریافت کرده اندسخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در رابطه با روند ثبت نام کارت هوشمند ملی گفت: برنامه ریزی های سازمان ثبت احوال کشور بر این اساس بود که آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی تا پایان آذرماه باشد، ولی به خواست دولت این مهلت حداکثر تا پایان سال جاری تمدید شد چرا که تعدادی هنوز نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند و کارت های قدیمی پس از این بازه زمانی بی اعتبار می شوند.

سیف الله ابوترابی افزود: با توجه به اینکه بحث کاربردی کردن کارت های هوشمند ملی در دستور کار سازمان ثبت احوال کشور قرار گرفته است، تفاهم نامه ای میان سازمان ثبت احوال و ثبت اسناد  مبنی بر اینکه برای نقل و انتقالات اموال و املاک باید از کارت هوشمند ملی استفاده شود به امضا رسیده و در این زمینه افراد ملزم هستند ابتدا نسبت به تعویض کارت ملی اقدام کنند.

 

 

وی ادامه داد: کارت هوشمند ملی یک ضرورت رسمی و انکار ناپذیر است و برای کلیه کار های اجرایی باید از آن استفاده شود بنابراین افراد از همین حالا فرصت دارند نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی خود برای صدور این کارت اقدام کنند چراکه این مهلت زمانی به هیچ وجه تمدید نمی شود.

 

ابوترابی بیان داشت: هزینه ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی به نسبت سال گذشته هیچ تغییری نداشته و مدت زمانی که برای صدور نیاز است همانند گذشته بین ۳۰ تا ۴۰ روز است.

 

وی خاطرنشان کرد: آمار ها نشان می دهد که به طور تقریبی تاکنون ۴۰ میلیون نفر کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند و ۴۳ میلیون نفر مراحل تکمیل ثبت نام را طی نموده اند.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با وکلای دفتر حقوقی موکل ارتباط برقرار نمایید.

منبع

 

لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید