علائم تجاری

متهم ردیف دوم در قتل بنیتا دخالتی نداشته است |دفتر حقوقی موکل

(96/6/23) قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی و نماینده دادستان تهران در دادگاه بنیتا  در پاسخ به برخی ادعاهای مطرح شده در حاشیه دادگاه امروز بنیتا گفت: مصاحبه و ادعاهای مطرح شده از سوی برخی افراد کذب، دروغ و بی اساس است.

 

 

دفتر حقوقی موکل، ارائه دهنده خدمات حقوقی، وکالت کلیه امور حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری

وی افزود: متاسفانه این افراد بجای پیگیری پرونده از مسیر قانونی با توسل به افرادی که به آنها خط دهی می کنند سعی در خارج کردن پرونده از مسیر قانونی خود را دارند که این باعث تعجب است.

سرپرست دادسرای امور جنایی و نماینده دادستان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خانواده بنیتا به صدور قرار منع تعقیب متهم ردیف دوم پرونده اعتراض داشتند، گفت: طبق بررسی ها مشخص شد متهم ردیف دوم در سرقت و تحصیل مال مسروقه معاونت داشته و در قتل دخالتی نداشته است بنابراین بازپرس در این رابطه قرار منع تعقیب صادر کرد.

قاضی شهریاری ادامه داد: قرارهای منع تعقیب در شعبه بازپرسی صادر می شوند و  پدر و مادر بنیتا با دست خط خود اعلام کرده اند که در مورد قرار منع تعقیب صادر شده از سوی شعبه بازپرسی برای متهم ردیف دوم پرونده هیچ اعتراضی ندارند اما در حال حاضر اظهار بی‎اطلاعی می کنند با وجود اینکه به آنها در همان ابتدا و در دادسرا گفته شد که وکیل انتخاب کنند این در حالی است که آنها پیگیر این مساله نشدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این موضوع نیز در جلسه دادگاه امروز عنوان شد گفت: ابلاغ قرار منع تعقیب با بازپرس است و هیچ ربطی به معاون دادستان تهران ندارد. ابلاغ این مورد در شعبه بازپرسی به هر دو نفر موجود است؛ خانواده بنیتا معتقد بودند هر 4 متهم باید قصاص شوند اما با هیاهو و جنجال نمی شود با این مسائل برخورد کرد و ما طبق قانون عمل می کنیم.

سرپرست دادسرای امور جنایی استان تهران در پایان گفت: پس از صدور قرار منع تعقیب، موضوع را به اطلاع خانواده بنیتا رساندیم که این امر نیز از سوی بازپرس پرونده به آنها ابلاغ شده است و باز هم تاکید مینمایم که اسناد اعلام رضایت خانواده بنیتا برای قرار منع تعقیب متهم ردیف دوم در شعبه بازپرسی موجود است.


لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید