علائم تجاری

راه‎اندازی سامانه پیشگیری و کاهش طلاق در دستور کار است|دفتر حقوقی موکل

(96/6/23) معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، گفت: راه‎اندازی سامانه پیشگیری و کاهش طلاق در دستور کار قرار گرفته است.

 

دفتر حقوقی موکل، ارائه دهنده خدمات حقوقی، وکالت کلیه امور حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری

محمدباقر الفت در جلسه ای با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام، اظهارکرد: مرزی بودن استان، لزوم اجرای برنامه های پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در استان را ایجاب می کند.
وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط استان که بافت قبیله ای دارد، یک جرم یا آسیب اجتماعی می تواند به سرعت گسترش پیدا کند که لزوم توجه ویژه به امرپیشگیری را ایجاد می کند و همین طور مرزی بودن استان لزوم اجرای برنامه های پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در استان را ایجاب می کند. الفت یکی از برنامه های مهم معاونت اجتماعی را ارجاع دعاوی خانواده به مرکز مشاوره باتوجه به امکانی که قانون ایجاد کرده است، دانست و افزود: سامانه پیشگیری و کاهش طلاق که در استان خراسان رضوی انجام گرفته و با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب طلاق است را در استان ایلام راه اندازی خواهیم کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خاطرنشان کرد: امنیت سرمایه گذاری را تضمین می کنیم. سرمایه گذاری که مشکلات کشور را حل می کند، موردحمایت قرار خواهد گرفت.
لینک دین
تلگرام
اینستاگرام
الووکیل

ورود اعضا

برای دریافت خدمات حقوقی ثبت نام کنید